söndag 12 juni 2011

det var inte igår de,
haha herregud så länge sen jag skrev..
jag har haft så mycket annat i huvudet. men ibland är det skönt och skriva av sig,
inte för att jag tror att någon läser mer, dem flesta är nog trötta på mig men inget som stör mig riktigt,jag skriver mest för det kan vara kul och titta tillbaka på.
minnen osv.. jag har snart jobbat på mitt jobb i ett halvår och jag trivs jättebra.
kommer bra överens med personalen och mina barn är underbara! tiden går så fort och dagarna bara springer iväg typ.
jag & min buco(tjockis) har äntligen hittat en riktigt bra solsemester.
vi åker den 28;onde juni och stannar till den 5 juli! 8 underbara dagar på Sicilien,
jag lovar att lägga upp bilder. jag ska fota överallt och vi ska hitta på en massa saker, jag har typ gjort en checklista på allt jag ska göra som tex.
* åka jetski, never done that.
* hyra moped och åka runt halva Sicilien,men Corleone är ett måste. jag vet inte om jag fattat det rätt men gudfadern filmerna spelades in där. correkt me if im wrong hehe?
* båttur,ligga och steka med gooda drinkar,sen snorkla.
* in till terrasini och shoppa loss
* ansiktsbehandligar och pedikyrer på hotellets spa.
* äta äkta italiensk pasta och pizza.
det är vad jag hittintils tänkte göra.
by the way, jag vet inte om jag bloggat något om ögonserumet jag köpte.
jag beställde iaf ett ögonserum som min vän amanda tipsade mig om.
amanda har alltid haft små ögonfransar, korta och väldigt få, och så beställde hon detta och nu är dom minst dubbelt så långa och mycket tjockare och fylligare.
så dom 900 kr hon la ut på denna produkten var verkligen värt pengarna,
jag har också beställd den och har använt den nu i ca 1 mån, har verkligen sett skillnad, men är inte helt nöjd ännu, ska fortsätta en eller två månader till.
dom skrev dock att man inte såg resultat förens efter 6-8 veckor.
nej nu ska jag ta en dusch och laga nått och äta.
ha det.

ps: revitalash heter ögonserumet och man kan beställa det på eleven.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista

Bloggintresserade

Bloggarkiv