lördag 27 augusti 2011

det är rätt märkligt hur en låt kan beskriva exakt hur du känner.
precis som om artisten tar orden från ditt hjärta.
hur träffad man känner sig..
För ungefär fyra år sen var musik och dans mitt liv. min verkliga passion.
men dem senaste åren känner jag inte likadant, kanske inte för mig längre,
min passion kanske försvunnit, eller har jag förlorat mig själv lite?
träffade en gammal killkompis idag, och vi satt och prata om allt från himmel & jord..
hur människor kan vara så lömska, vi pratade om allt från död till karriär.
nu förtiden kan man inte lita på någon eller något. man borde bara gå efter vad man själv vill och känner.. & aldrig förlita sig på att någon kommer hjälpa dig dit.
jag hatar att jag är så naiv ibland.. men jag tycker det är synd att människor är så lömska och giriga. verkligenheten kickar in och du är den enda som får betala för att du är så jävla naiv..
jag har alltid velat tro bra om människor, but nowadays you gotta watch your back and protect you´re own.
jag har kommit överfull med en del saker de senaste månaderna, när du verkligen har det som svårast det är då du lär dig som mest.. bad times and good times goes hand in hand.. tänk att alltid ha det bra.. stå på samma plats hela tiden..
man måste ha dåliga stunder för att lära sig och förändra och bli starkare..
jag är starkast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista

Bloggintresserade

Bloggarkiv