söndag 30 oktober 2011

det var ett tag sen jag skrev som vanligt.
det börjar bli rätt vanligt att jag inleder alla inlägg mer en ursäkt eller "det var ett tag sen jag skrev" osv..
det har hänt rätt mycket de senaste veckorna..
det har varit väldigt tufft.. En av de tuffaste perioderna i mitt liv hittintills,
men överlever man detta så känns det som om jag nästan kan vara oövervinnlig,
skämt och sido,men ibland undrar jag vart jag får all kraft ifrån.
En fördel med all drama och olyckligheter är lärodomen,jag älskar och lära mig,
i fredes följde jag med en barndomsvän Lina till crown som hade temat hedonism zomebieland,det är väldigt blandat med människor där,allt från homosexuella,transvestiter.. väldigt intressant och verkligen en upplevelse.
jätteroligt hade jag, med massa gratis drinkar. massa exotiska drinkar och roligt och intressanta människor med annorlunda livsstilar. Igår var jag hemma hos madeleine, några tjejer,bra musik och gott tilltugg som emelie fixat.Man kan säga att vi firade Emelie smått som fyller år idag! så congratz till henne! <3
jag har faktiskt jättemycket i huvudet just nu och har huvudvärk, så uppdaterar en annan dag,

ha dt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista

Bloggintresserade

Bloggarkiv