söndag 27 november 2011




Det är så kallt här själv..
men jag har lovat mig själv,tills dagen jag dör
att aldrig falla tillbaks igen..


Jag låter bara min hjärtekrossade hjärna ta över och skriver exakt allt som spinner runder i mitt huvud..

Det är så drygt, tiden går så sakta..
det senaste månaderna har varit något av det svåraste jag varit med om..
jag känner/tror att om vilken människa som helst som lyckas ta sig igen om vad jag tar mig igenom just nu aldrig kommer ha lika svårt och ta sig igenom svårigheter i livet.im pretty amaized of myself,jag förstår inte vart all min kraft kommer ifrån..
För jag orkar egentligen inte men endå så tar jag mig igenom dagarna..
Jag satt i vardagsrummet för ungefär en timme sen och kollade på "Bara en dag".. Där är en massa efterföljare till dessa filmer.
lite lustigt.. Att efter min första pojkvän så kollade jag på två av de första filmerna..
och ikväll så slog jag på tvn och kände direkt igen skådespelarna och förstod direkt att detta var en till efterlängtad film.
jag har en något av en verklig filmfantast.jag älskar och kolla på film.
"my sweet escape",man fastnar i en helt annnan värld.
sitta och skratta,gråta eller att bli magiskt inspirerad..
before sunrise och before sunset var det två första filmerna jag såg..
den jag såg idag har tydligen en till uppföljare.filmerna är så lärorika och såå..
jag hittar inte rätt ord.Dom är fantastiska,dock är dom nog inte för alla.
konstiga,känslomässiga,dreamers som jag passar de bra till..
Igår så åkte jag in till helsingborg för att ta ett glas med shawan, bara sitta och snacka skit, filosofera kring livet..
Hade jag inte tagit mig in till stan så hade det varit den fjärde helgen i rad jag hade suttit hemma och inte gjort någonting alls.
Så jag kände att det var dags och ta mig själv i kragen och leva.
Vi gick runder lite i helsingborg & letade efter någon mysig resturang..men där var fullsatt överallt..
tillslut fick jag spel på shawan och tvinga han och äta på mcdonals eftersom det småregnade och vart kallt..
Efter mcdonals gick vi till Perrongen.. (FD crom)..
dom hade renoverat allt,antagligen bytat ägare också.
Jättefint var där iallafall och drinkarna kostade ingenting,
vi fick en cider & en redbullvodka för 60 kr, som hittat! :)
vi satt där nog till ett, det var trevligt men mycket folk och varje gång man skulle ut och röka så var där altid någon snabb jävel som tagit ens bord..(hela övervåningen var vip) jag erbjöd mig att visa brösten för vakten så han slulle släppa upp oss,men shawan tyckte inte det var någon bra ide(skämt och sido)..
både jag och shawan tyckte att det blivit sent runt ett tiden och vi fått i oss lagom..
så vi begav oss till The Tivoli.. fullt med folk, när jag hörde musiken så vart det kört..
vi stannade nog till dom stängde klockan tre.Den här lilla utgången vart inte alls planerad, men bland kan det vara skönt med spontant..
before sunset..


filmerna är verkligen värda att titta på, jag kollade runt lite efter trailers till filmerna men blev lite förvirrad.. jag hittade den här trailern iallafall, denna trailern är från filmen jag såg idag "bara en dag" .. fast under namnet before sunset :/
Men i filmen before sunset så spelas killen utav en annan skådespelare. aja,ni får hitta rätt själv eller så kanske jag tittar in imorgon och lägger till alla trailers rätt..
nu är ´klockan 02:42 och mina ögon börjar svida lite..
sov så gott folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista

Bloggintresserade

Bloggarkiv