torsdag 5 januari 2012

Color

Nä nu får det vara slut med alla ledsna inlägg..
Hur vart er jul & nyår? Min jul vart riktigt mysig och rolig..
Blev nöjd med mina julklappar och hoppas att alla tyckte om vad de fick av mig:)
Nyår vart nog den roligaste på många år..
Jag,em& lina var hos Isabella & driton.. Åt goda skagentoasts och bakelser..
Sen begav vi oss till Helsingborg, vi skulle egentligen till Malmö jag och lina alltså..
Men eftersom alla våra vänner skulle till Helsingborg körde vi dit:)
Jag tänkte göra en sammanfattning av när vi väl kom till Helsingborg..
Bella blev bestulen på sin kavaj av tre riktigt rubbade tjejer.. Em blev kidnappad& jag gick runt bra påverkad och lullade & hade trevligt för mig själv.. det var en riktig skön nyår.. Jag dansade inte ens!
Dagen Efter mådde man Dock som förväntat..


http://www.youtube.com/watch?v=lBfSPpKJWz8&feature=youtube_gdata_player

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista

Bloggintresserade

Bloggarkiv