fredag 27 april 2012

Hej hopp! Imorgon bär det av till Nederländerna. Jag är inte ett dugg nervös konstigt nog! Först till köpenhamn ifrån Malmö sen därifrån till Eindhoven. Hela resan tar 13 timmar, det ska bli så kul! Jag har med mig min dator och min mp4 så blir väl att jag skriver en eller två romaner. Jag har en känsla på mig att denna veckan i Nederländerna kommer bli riktigt bra och att vi kommer att ha riktigt skoj,kommer säkert träffa på en massor av nya nötter. Låter dumt och skriva " för er som inte vet", för jag har ingen aning om människor läser min blogg men anledningen till att jag åker till Nederländerna är för att jag har sökt ett jobb på wintour i Italen som entertainer(underhållare) och detta i Nederländerna är då "prov/träningsveckan" inför Italien. Jag är så peppad och hoppas att dom tar med mig! Vi är ca 130 personer som kommer ses i Nederländerna. så om ni inte hör av mig på minst två veckor så kan det vara för att jag befinner mig i litauen och blivit en sexslav, nä skämt och sido.. gud så hemskt! jag kommer säkert fota en massa och lägga ut när jag kommer hem eller under tiden jag är där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista

Bloggintresserade

Bloggarkiv