tisdag 13 mars 2012

jesus så länge sen jag skrev här,
just nu befinner jag mig i malmö.
just nu går det rätt bra.. jag tror det är karma.
efter all skit som hänt det senaste månaderna så börjar det gå på rätt spår,
ska inte säga för mycket.. men jag hoppas att det blir en härlig sommar och efter hur jag planerat så ska denna sommaren bli underbar.
det är verkligen i malmö allt händer,
igår vart jag i stan med en tjejkompis,
kommer ut från triangeln och lägger märke till två småkillar som står och glor lite lurigt..
vi går över övergångsstället och dom följer efter.
den ena pojken var nog 10-12 år gammal och den andra runt 15 års åldern.
min tjejkompis säger att hon anar att dem kommer försöka råna oss och jag var lite skeptisk. tänkte mer ofta det skulle hända mitt på ljusa dagen..
efter vi gått ett tag märker jag att dom fortfarande går efter i rask takt.
måste erkänna att jag blev lite rädd..
sen kommer vi till korsning och jag visste att det var just då dom tänkte hoppa på oss.. och från att vara rädd blir jag mer irriterad och tänker; aldrig i livet att jag ska bli rånad av en liten snorunge på 10+ , så jag stannar och vänder mig om och bara står framför honom och glor med en sne blick. snorungen fattade vinken och skratta lite smått och gick förbi. helt seriöst? hur fan kommer världen se ut om fem år? när redan 10+ åringar rånar.. hade mina barn fått för sig och göra nått sådant någon gång hade jag nog tömt hela mitt barn rum och låtit honom sova på golvet,hade snott alla hans/hennes möbler och grejer.. och sedan slängt in en bok "how to become a beautiful person" ..

nej nu blir det storstädning&

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista

Bloggintresserade

Bloggarkiv