måndag 5 mars 2012

Hejhej,

Jag har egentligen hur mycket som helst och skriva men har ingen aning om vart jag ska börja,
Känns son jag inte riktigt vet vart jag är någonstans i livet just nu och försöker hela tiden ta en massa genvägar som jag vet inte håller i längden, undra vem jag fått det ifrån , lite ironiskt,
Nä men allvarligt, jag har planer inför detta året och hoppas på att allt går som planerat och om det inte gör det så är det helt okej..
Jag kommer alltid på nÅtt nytt och just nu står Italien på listan inför i sommar,
Och nä jag åker inte utomlands och jobbar för att jag ska ligga runder och få klamydia och bete mig odrägligt , som dem flesta faktiskt gör,
Jag gör det här för att det är en av mina drömmar och jag känner att jag behöver bli lite mer självständig och växa,
Så ni kan va lugna, vänner& familj.. Vi får se vad som händer iaf, förhoppningsvis kickar jag och Amanda till holland i maj pÅ provvecka,
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista

Bloggintresserade

Bloggarkiv